Τρεις ναύαρχοι,ένας Αμερικάνος ένας ʼγγλος και ένας Έλληνας συζητούν:
- Ελάτε να σας δείξω πόση πειθαρχεία έχουν σεμένα οι στρατιώτες μου, λέει ο Αμερικάνος.
- Σμίθ! φωνάζει ο Αμερικάνος και πετάει το ρολόι του στη θάλασσα.
- Διατάξτε!
- Πήγαινε να μου πιάσεις το ρολόι.
Ο στρατιώτης βουτάει στη θάλασσα και πιάνει το ρολόι
- Αυτό θα πει μαγκιά! λέει ο Αμερικάνος με περήφανο ύφος.
- Για κοιτάξτε και εμένα! λέει ο ʼγγλος. Τζακ! φωνάζει στο στρατιώτη του.
- Διατάξτε!
- Πήγαινε να μου φέρεις τον μεγαλύτερου καρχαρία.
Ο στρατιώτης βουτάει στη θάλασσα και μετά από λίγο βγαίνει κρατώντας το κεφάλι του καρχαρία.
- Αυτό θα πει μαγκιά! ζητωκραυγάζει ο ʼγγλος.
Ήρθε και η σειρά του Έλληνα να φωνάξει το στρατιώτη του:
- Μήτσο! έλα γρήγορα εδώ.
- Λέγε, τι θέλεις;
- Έλα να σου πω κάτι!
- Δεν μπορώ, έλα εσύ!
Και ο Έλληνας γυρίζει προς τους άλλους δύο και λέει:
- Αυτό θα πει μαγκιά!
Ήταν ο Δημήτρης τύφλα στο μεθύσι και πήγαινε σπίτι του με τα πόδια. Στο δρόμο δίψασε και τυχαία μπροστά του βλέπει ένα μηχάνημα αναψυκτικών.
Πάει λοιπόν κοντά του, το κοιτάει καλά καλά και του βάζει ένα κατοστάρικο (κέρμα), πατάει το κουμπί και "κλαπ" πέφτει ένα αναψυκτικό. Τινάζετε πάνω ο Δημήτρης αλλά του άρεσε η ιδέα και ξαναβάζει ένα κατοστάρικο.. "κλαπ" ξαναπέφτει ένα αναψυκτικό και ανατινάζετε πάνω ο Δημήτρης.
Αυτό γινόταν συνέχεια μέχρι που μαζεύτηκε κόσμος που περίμενε να πάρει κάτι να πιει.
Ο Δημήτρης εκεί.. έβαζε κατοστάρικα πατούσε το κουμπί και "κλαπ" το αναψυκτικό έπεφτε.... ως που κάποιος από κει δεν αντέχει και του λέει:
-Εεε ρε κολλητέ τελείωνε να πάρουμε και εμείς!
και ο Δημήτρης του απαντάει:
-ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΩ... ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ!