Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Αχ γιαγιούλα

Καθώς ο Τοτός προχωρούσε με τη γιαγιά του βρίσκει κάτω ένα κατοστάρικο και ρωτάει τη γιαγιά του:
- "Γιαγιά, να το πάρω;"
Και αυτή:
- "Ότι βρίσκουμε κάτω δεν το παίρνουμε."
Προχωρούν και στο δρόμο βρίσκει ένα χιλιάρικο και ξαναρωτάει:
- "Γιαγιά, να το πάρω;"
Και η γιαγιά του είπε:
- "Τι σου είπα Τοτέ;"
Προχωρούσαν και μόλις ανέβαιναν κάτι σκαλιά η γιαγιά σκοντάφτει, πέφτει και λέει στον Τοτό:
- "Τοτέ, σήκωσε με παιδί μου."
Και αυτός:
- "Αφού γιαγιά είπες ότι βρίσκουμε κάτω να μην το παίρνουμε!"




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο ξεχασιάρης γιατρός !

Ένας χειρούργος ήταν πολύ αφηρημένος . Έτσι σε μια εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας ξέχασε το νυστέρι του μέσα στην κοιλιά του αρρώστου . Χρειάστηκε να κάνει μια δεύτερη εγχείρηση , για να βγάλει το ξεχασμένο εργαλείο . Για κακή τύχη όμως του αρρώστου και στη δεύτερη εγχείρηση ο χειρούργος ξέχασε μέσα του ένα γάντι ! Έτσι χρειάστηκε και τρίτη εγχείρηση .
Μόλις όμως ο χειρουργημένος συνήλθε , είδε το χειρούργο να μπαίνει στο δωμάτιό του και να ρωτάει :
- Μήπως είδατε την ομπρέλα μου ; Δεν μπορώ να θυμηθώ πού την έχω αφήσει .
- Γιατρέ , ψιθύρισε έντρομος ο άρρωστος , ξέρω πως τελικά θα ψάξετε να τη βρείτε στην κοιλιά μου . Θα σας παρακαλέσω λοιπόν , αντί να με ξαναράψετε να μου βάλετε για καλό και για κακό ένα φερμουάρ !