Ένα παιδί λέει στην μαμά του:
- Δεν θα ξαναπάω σχολείο, μαμά.
- Γιατί Μάριέ μου;
- Γιατί η δασκάλα δεν ξέρει τίποτα. Να φανταστείς σήμερα μας ρωτούσε με ποιό η γράφεται το σχολείο.
Ρωτάει η κυρία τον Γιαννάκη:
- Αν έχω 5 μήλα στο ένα χέρι, και 7 στο άλλο, τί θα έχω;
- Τεράστια χέρια, κυρία!