Μια μερα, οι αστερισκοι (*) αποφασισαν να κανουν πριβε παρτι. Βγαζουν λοιπον αφισες που γραφουν:
Σαββατο βραδυ* πριβε παρτι* μονο για αστερισκους!* Απαγορευονται αυστηρως: τελειες(.), οξειες(), κομματα(,), περισπωμενες(-) κτλ.
Το Σαββατο το βραδυ κατα τις δυο και, ενω γινοταν χαμος στο παρτι, χτυπαει το κουδουνι. Ενας αστερισκος πηγαινει στην πορτα, κοιταει από το στρογγυλο τζαμακι και βλέπει μια τελεία.
-Τι κανεις εδω ρε? Αφου είπαμε οτι το παρτι είναι μονο για αστερισκους!
-Ανοιξε ρε βλήμα! Αστερισκος είμαι, έχω βάλει ζελέ...
Σε ένα πλοίο που βούλιαξε, επέζησαν 3 άντρες και 1 γυναίκα.
Η 1η βδομάδα πέρασε γαμάτα.
Η 2η βδομάδα πέρασε πολύ όμορφα.
Η 3η βδομάδα πέρασε φοβερά.
Στην 4η πια πέθανε η γυναίκα
Η 4η βδομάδα πέρασε καλά...
Η 5η βδομάδα πέρασε επιεικώς καλά...
Η 6η βδομάδα πέρασε χάλια.
Η 7η βδομάδα πέρασε σκααατά!
Ε δεν αντέξανε άλλο....
Την 8η βδομάδα.... Την θάψανε.