Ήταν δύο μαθητές στη τάξη και ρωτάει ο ένας:- Γιατί γράφεις αργά;- Γιατί είναι αργία!!!!!
Γιατί οι δύτες πέφτουν με την πλάτη και όχι με τη μούρη όταν είναι έτοιμοι να κάνουν κατάδυση;- Επειδή αν πέσουν με την μούρη, θα πέσουν μες την βάρκα!!!