Πολυτελές και πανάκριβο θέρετρο με πολλούς vip. Ένας γιατρός που κάνει τις διακοπές του συναντά έναν παλιό του φίλο δικηγόρο και τον ρωτά πως βρέθηκε εκεί.
Ο δικηγόρος απαντά:
"Αγόρασα πρόσφατα ένα εξοχικό, δυστυχώς όμως από άγνωστη αιτία έπιασε φωτιά, η ασφαλιστική με αποζημίωσε και τώρα με αυτά τα λεφτά κάνω τις διακοπές μου. Εσύ πως και είσαι εδώ;"
Ο γιατρός απαντά: "Κοίτα σύμπτωση! Θυμάσαι το εξοχικό που είχα; Στην περιοχή είχαμε πλημμύρες, το σπίτι καταστράφηκε κι έτσι τώρα τρώω τα λεφτά της αποζημίωσης"
Και ο δικηγόρος όλο έκπληξη: "Καλά και πως ξεκινά κανείς μια πλημμύρα;;;"
Συναντιούνται 2 υποβρύχια, αναδύονται και επικοινωνούν με σήματα ΜΟΡΣ:
Υποβρύχιο 1 : "Πόσσα";
Υποβρύχιο 2 : "4"
Υποβρύχιο 1 : "Τι 4;"
Υποβρύχιο 2 : "Τι πόσσα;"