Σταματάει ο τροχονόμος έναν, επειδή δεν φόραγε ζώνη.
Κατεβάζει ο οδηγός το τζάμι, και του λέει ο τροχονόμος:
- Πρόστιμο. Δεν φοράς ζώνη.
- Τι λες ρε; Με 200 έτρεχα! Που να φανταστώ ότι θα με προφτάσει τροχονόμος να μου δώσει πρόστιμο!
Παρεμβαίνει η γυναίκα του:
- Μην τον ακούτε, κύριε τροχονόμε. Έχει πιει τρία κιλά κρασί! Ταπί έχει γίνει. Ότι θέλει λέει!
Λέει το παιδί από το πίσω κάθισμα:
- Ρε φίλε, δεν γράφεις ότι πρόστιμο γουστάρεις; Κλεμμένο είναι το αμαξάκι...
Και μία φωνή από το πορτμπαγκάζ:
- Τι έγινε ρε παιδιά; Περάσαμε τα σύνορα;
Ήταν δύο γονείς που ήθελαν να βαφτίσουν το γιο τους, αλλά ο καθένας τους ήθελε να του δώσει και διαφορετικό όνομα.
Η μητέρα ήθελε να τον ονομάσει Λουκά, ενώ ο πατέρας, ήθελε να τον ονομάσει Νίκο.
Τελικά αποφάσισαν να του δώσουν και τα δύο ονόματα. Τον ονόμασαν, Λουκά-Νίκο (Λουκάνικο)