Ο ψυχίατρος κοιτάζει το νεοφερμένο ασθενή και του λέει:- Καλύτερα να μου πεις το πρόβλημά σου από την αρχή.Και ο ασθενής:- Στην αρχή είπα "Γεννηθήτω φώς" και εγένετο φώς....
Ποιο είναι το Όνειρο μιας φρατζόλας;Να γίνει παξιμάδι.