αυτό το εστιατόριο είναι απαράδεκτο. Θέλω να δω τον διευθυντή.- Έχει βγει για φαγητό.
- Ποιο είναι το ομορφότερο μέρος της Αθήνας;- Το σημείο που γράφει "ΠΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ