Πάει ένας αναρχικός(μαλλιάς,άπλυτος)σε εκκλησία για πρώτη φορά στη ζωή του.Μετά το πάτερ ημών σταυροκοπιούνται όλοι αλλά αυτός μένει ακίνητος.οπότε του λέει ένας κύριος δίπλα του<<το σταυρό σου>>κ του απαντάει ο αναρχικός<<την παναγία σου>>......
Ενας κύριος αγκαλιά με μια πάπια συναντά έναν νεαρό που του λέει:
- Πού πάτε με αυτό το γουρούνι;
- Δεν το βλέπετε; Πάπια είναι.
- Σωπάστε κύριε, εγώ στην πάπια μιλάω!