Δύο φίλοι συζητούν:
- Αν είχες έξι σπίτια θα μου έδινες το ένα;- Βέβαια...!!!
- Κι αν είχες έξι αυτοκίνητα θα μου έδινες το ένα;
- Ασφαλώς...!!!
- Κι αν είχες έξι πουκάμισα θα μου έδινες το ένα;
- Oχι...!!!
- Γιατί;
- Γιατί έξι πουκάμισα έχω..!!!
Ένας κύριος ρωτάει το Λάκη:
-Πού πας τον κόκορα;
-Τον πηγαίνω στον ρολογά, γιατί πάει 1 ωρα μπροστά!!!