Είναι ένα άλογο και μπαίνει σε ένα σαλούν στο Φαρ-Ουέστ.
Κάθεται παραγγέλνει ένα ουίσκι και ο μπάρμαν του λέει:
- Γιατί τέτοια μούτρα σήμερα;
Μπαίνει ένα άντρας φουριόζος στο σπίτι του!
-Γυναίκα, κέρδισα το Τζόκερ, ετοίμασε τις βαλίτσες μας...
- Αχ, μπράβο αντρούλη μου, και πού πάμε;
- Εγώ στη Χαβάη, εσύ στη μάνα σου....