Μπαίνει ένα άλογο σε ένα μπαρ και αρχίζει να βρίζει όλους τους πελάτες.
- Σιγά ρε φίλε, λέει ο μπάρμαν. Θέλεις να αρχίσουμε να σε βρίζουμε και εμείς; Ποιός νομίζεις ότι είσαι και βρίζεις έτσι;
- Αλλο 'γω!
Πάει ένας αναρχικός(μαλλιάς,άπλυτος)σε εκκλησία για πρώτη φορά στη ζωή του.Μετά το πάτερ ημών σταυροκοπιούνται όλοι αλλά αυτός μένει ακίνητος.οπότε του λέει ένας κύριος δίπλα του<<το σταυρό σου>>κ του απαντάει ο αναρχικός<<την παναγία σου>>......