Η μικρή Ανούλα επιστρέφοντας χαρούμενη στο σπίτι λέει στη μαμά της:- Μανούλα, στον έλεγχο τα έχω όλα άριστα 10.- Και τι χαίρεσαι; Καρκίνο έχεις.
- Είναι άδειο το κάθισμα δίπλα σας; - Ναι, αλλά αν κάτσετε θα αδειάσει το δικό μου κάθισμα.