Παίζανε ποδόσφαιρο μυρμήγκια και ελέφαντες.
Σε μία φάση ένα μυρμήγκι κάνει τετ-α-τετ προς το τέρμα των ελεφάντων και ακριβώς πίσω του ήταν ένας ελέφαντας.
Ο ελέφαντας πατάει και λιώνει το μυρμήγκι.
Πετάγεται εξαγριωμένος ο προπονητής των μυρμηγκιών από τον πάγκο και φωνάζει:
- Ρε παιδιά, τί κάνει ο ελέφαντας; Αμα είναι να παίξουμε και εμείς έτσι!
Ήταν ο Κωστίκας και ο Γιωρίκας, οι οποίοι πήγαιναν σπανίως εκκλησία.
Ένα απόγευμα αποφασίζουν να πάνε στην εκκλησία.
Ήταν Μεγάλη Παρασκευή όμως, η ώρα του επιτάφιου.
Βλέπουν έναν να σηκώνει τον επιτάφιο, έναν άλλο τις εικόνες, άλλον τα κεριά...
Τι να κάνει ο Κωστίκας, σηκώνει την κολυμβήθρα.
Γυρίζει στον Γιωρίκα και λέει:
- Γκαντεμιά, μία φορά ήρθαμε και εμείς στην εκκλησία, και αυτή μετακομίζει!!