Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

ΑΕΚ ΟΛΕ

Μια δημοσιογραφος κανει ρεπορταζ αναφορικα με τους πιο ακριβοπληρωμενους παικτες του ελληνικου πρωταθληματος.Αρχικα πηγαινει στο Ριβαλντο.Τον ρωταει:
-Παιρνετε πολλα λεφτα;
-Ναι.
-Τι τα κανετε;
-Πηρα ενα κοτερο.
-Και τα υπολοιπα;
-Τα εβαλα στην τραπεζα.
Παει μετα στον Παπαδοπουλο:
-Παιρνετε πολλα λεφτα;
-Ναι.
-Τι τα κανετε;
-Πηρα ενα καμπριο.
-Και τα υπολοιπα;
-Τα εδωσα στους γονεις μου.
Τελος παει στον Κατσουρανη.
-Παιρνετε πολλα λεφτα;
-Ναι.
-Τι τα κανετε;
-Πηρα ενα παπακι(σκουτερακι).
-Και τα υπολοιπα;
-Τα εβαλε η μανα μου!




Τυχαίο ανέκδοτο

Έλα μέσα

- Έλα μέσα ρε φίλε, βρέχει...
- Εντάξει μωρέ, δεν πειράζει. Και έξω βρέχει!!!


- Tι περιέχει μια Πυροσβεστική Φωλιά;
- Πυροσβεστόπουλα!!!!