Τρείς μεθυσμένοι επιστρέφουν τρικλίζοντας σπίτι τους. Ξαφνικά βλέπουν στην άσφαλτο κάτι να γυαλίζει.
- Τί είναι αυτό, ρε παιδιά; λέει ο ένας.
- Ξέρω και γω; λεει ο δεύτερος.
Ο τρίτος σκύβει, βουτάει το δάχτυλο του μέσα και δοκιμάζει.
- Ρε σεις, σκατά ειναι, προσέχτε να μην τα πατήσουμε...!
Λέει ο άνδρας στην γυναίκα του:
- Βαλε το παλτό σου, αγάπη μου, θα πάω στο μπαρ.
- Θα με πάρεις μαζί για ένα ποτό; απαντάει χαρούμενα η γυναίκα.
- Μην λες βλακείες, της απαντάει... Θα κλείσω το καλοριφέρ!