Λέει η γυναίκα στον άνδρα της:- Έχουμε δύο κόρες, θέλω και έναν γιο.Και κάνει ο άνδρας:- YO!
- Τι είναι αυτό που τραγουδάει λάτιν και ψήνει καφέ;- Ο Μπρίκι Μάρτιν!